Długo trzeba było czekać na prezentację zwycięskiego logotypu powstającego w Krakowie Centrum Muzyki, ale wreszcie się doczekaliśmy. Jest muzycznie i minimalistycznie i tak jak to zwykle bywa- nie wszystkim przypadnie do gustu.
Centrum Muzyki powstające w Krakowie, ma być najnowocześniejszym tego typu obiektem w Polsce. Dzięki temu mają gościć to najwspanialsi muzycy z całego świata, a na widowni zasiadać miłośnicy doskonałej muzyki i kultury wysokiej. Identyfikacja nie mogła być więc rozrywkowa czy przaśna i tego z pewnością powiedzieć o niej nie można.
Za identyfikacją stoi zwycięski projekt Super Super Studio. Stworzyli oni logotyp oparty o dwie pięciolinie i niesymetryczny odstęp pomiędzy wyrazami, co ma symbolizować niesymetryczny zapis nutowy. Koncepcja jest więc przemyślana i wygrała dwuetapowy konkurs ogłoszony przez władze miasta.
Miasto zapłaciło za identyfikację blisko 50 tys. złotych. O teraz będzie ona znajdowała się na oficjalnych pismach, plakatach i materiałach promocyjnych Krakowskiego Centrum Muzyki, które powinno być gotowe i przyjmować pierwszych gości na przełomie sezonu 2026/27.