Władze Wisły Kraków ogłosiły sposób, w jaki chcą zrekompensować kibicom błędy organizacyjne popełnione w czasie pierwszego spotkania z Sandecją Nowy Sącz. Jak już informowaliśmy, kibice utknęli w ogromnych kolejkach przed wejściem, a nowa obsługa cateringowa okazała się kompletnym niewypałem. Klub obiecał wynagrodzić kibicom niedogodności, w jaki sposób?
Pierwszy mecz Wisły Kraków w I lidze miał być nowym początkiem klubu, który zapowiada szybki powrót do najwyższej klasy rozgrywkowej. Okazało się jednak, że nie będzie to takie proste, a świadczyć o tym może klapa nie tylko sportowa (zespół Jerzego Brzęczka jedynie zremisował z Sandecją Nowy Sącz), ale również organizacyjna. Jak już informowaliśmy, kibice tłoczyli się w ogromnych kolejkach przed stadionem, bo jego bramy zostały otwarte zbyt późno. W dodatku fani Białej Gwiazdy narzekali na obsługę cateringową, która nie dość, że nie dawała sobie rady z obsługą, to w dodatku oferowała też mniejszą liczbę produktów, niż to miało miejsce w poprzednich sezonach.
Klub zaraz po pierwszym spotkaniu wystosował specjalne oświadczenie, w którym ponownie… przepraszał kibiców i sponsorów za zaistniałą sytuację. Władze Wisły Kraków obiecały również, że zrekompensują kibicom niedogodności. Teraz Biała Gwiazda ogłosiła, że osoby, które były obecne na spotkaniu z Sandecją podczas najbliższego spotkania z Arką Gdynia będą mogły skorzystać w godz. 15.30-17.00 z promocji na… piwo za 5 złotych, a kibice z Sektora Rodzinnego i Szkolnego otrzymają darmowy popcorn. Klub przygotowuje też prezenty dla kibiców z loży VIP oraz sponsorów, którzy zdecydowali się wykupić Skyboxy.
Dodatkowo kibice będą mogli skorzystać też z promocji w klubowym sklepiku, gdzie w godz. 13.30-16.00 będzie obowiązywała 10 proc. obniżka cen na wszystkie produkty, z wyłączeniem już przecenionego asortymentu.
Spotkanie z Arką Gdynia już w najbliższą sobotę o godz. 17.30.