fbpx
Kraków

Oceń pracę krakowskich urzędników

Fot. lubiekrakow.pl

Aby petent był dobrze obsługiwany przez urzędnika, ten musi wiedzieć, że może obsługiwać go lepiej. Krakowianie mogą wyrazić swoją opinię na temat pracy pracowników ratusza.

Jesteś zadowolony z pracy krakowskiego urzędnika – podziel się tym. Nie jesteś zadowolony – tym bardziej wyraź swoją opinię. Ratusz  prowadzi badania ankietowe klientów urzędu. Magistrat zaprasza do wypełnienia krótkiej ankiety , której wyniki mają pomóc ocenić poziom zadowolenia z jakości obsługi w UMK.

– Jakość obsługi klienta w Urzędzie Miasta Krakowa można oceniać za pomocą indywidualnych wywiadów kwestionariuszowych, przeprowadzanych przez ankieterów w poszczególnych budynkach urzędu oraz poprzez elektroniczną wersję ankiety. Badanie jest prowadzone we współpracy z firmą Lokalne Badania Społeczne – wyjaśniają przedstawiciele urzędu miejskiego. 

Zasadniczym celem jest określenie mocnych i słabych stron urzędu, zauważanych przez klientów i pożądanych zmian w sposobie pracy UMK. Na podstawie wyników pomiaru podjęte zostaną działania na rzecz podniesienia jakości obsługi w UMK.

Jak dodają, badanie Satysfakcji Klienta UMK prowadzone jest w Urzędzie Miasta Krakowa od roku 2006. Natomiast do roku 2016 odbywało się wyłącznie w formie indywidualnych wywiadów kwestionariuszowych, przeprowadzanych na terenie Urzędu Miasta Krakowa w godzinach pracy urzędu z klientami załatwiającymi sprawę w dniu badania w wybranych komórkach organizacyjnych UMK. 

– Z uwagi na okoliczność, że część klientów UMK załatwia sprawy urzędowe przy wykorzystaniu instrumentów elektronicznych, „tradycyjne” badania ankietowe poszerzono od roku 2017 o badanie w formie elektronicznej – podaje serwis prasowy miasta.