fbpx
Kraków Małopolska

Ruszyła kampania reklamowa Krakowa i Małopolski

Małopolska ze swoją stolicą Krakowem nie mają sobie równych zimą. Wraz z pierwszymi opadami śniegu w małopolskich górach, w dniu 11 listopada wystartowała, przygotowana po raz pierwszy na taką skalę, zimowa kampania promocyjna na antenach największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Przedsmak tego, co w sezonie zimowym oferuje Kraków i Małopolska, można zobaczyć w Telewizji Polskiej, Polsacie oraz TVN. Widzowie tych największych stacji telewizyjnych ponad 1000 razy będą mieć możliwość obejrzenia spotów promocyjnych, które mają podkreślić zimowe atrakcje regionu i jego stolicy. 

Zachęcamy zatem do obejrzenia niezwykłych zimowych migawek z Krakowa i Małopolski, które także zamieściliśmy na naszej stronie visitmalopolska.pl oraz kanale YouTube.

Planując zimowe aktywności, zachęcamy w spotach, aby odkryć nowe miejsca i możliwości, których ciągle przybywa w Małopolsce, a także odwiedzić dobrze znane, które co roku szykują w sezonie zimowym liczne atrakcje. Małopolska to blisko 60 stacji narciarskich, ponad 150 km nartostrad o różnym stopniu zaawansowania, które czekają na narciarzy i snowboardzistów. To prawdziwy raj dla miłośników turystyki aktywnej m.in. nart biegowych, skitourów, łyżwiarstwa, zimowego trekkingu czy wyścigów kumoterskich. To najlepsze miejsce na wypoczynek zimowy z dziećmi, szczególnie w zbliżającym się okresie świąteczno-noworocznym i ferii zimowych. Nie można również zapomnieć o zbawiennym wpływie ciepłych wód termalnych, wyśmienitej kuchni regionalnej oraz bardziej współczesnych smakach, a także malowniczej szacie, którą zimą przywdziewa nasz region. Małopolska, także zimą, jest rajem dla turystów zarówno tych, którzy lubią aktywny, a nawet ekstremalny wypoczynek, jak tych, którzy wolą nieco bardziej spokojne spędzanie czasu w niepowtarzalnej atmosferze królewskiego Krakowa.

W spotach ukazane zostały najbardziej kultowe atrakcje turystycznie, będące wizytówką zimowej Małopolski. Wśród nich oprócz zabytków Krakowa i jarmarku bożonarodzeniowego na Rynku Głównym, są m.in. Kasprowy Wierch, Tatrzański Park Narodowy, Jaworzyna Krynicka, Słotwiny z wieżą widokową, Kotelnica Białczańska czy termy w Białce Tatrzańskiej. W ramach zimowej kampanii zachęcamy, by poznać gościnność naszego regionu i Małopolan. Dajcie się skusić – na narty i na dłużej!

Kampania spotowa realizowana jest przez Małopolską Organizację Turystyczną w partnerstwie z Województwem Małopolskim i Miastem Kraków w ramach krajowej części projektu pn. „Małopolska cel – podróży”. Rezultatem tej części kampanii będzie zwiększenie rozpoznawalności Krakowa i Małopolski w kraju jako miejsc atrakcyjnych turystycznie także w okresie zimowym, a w perspektywie długofalowej – zwiększenie ilości turystów odwiedzających różne zakątki regionu.

Projekt „Małopolska – cel podróży” dofinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 3.3. „Umiędzynarodowienie małopolskiej gospodarki”, Poddziałanie 3.3.1. „Promocja gospodarcza Małopolski” typ E. promocja oferty gospodarczej regionu – przeciwdziałanie negatywnym skutkom epidemii COVID-19 w ramach 3. Osi Priorytetowej Przedsiębiorcza Małopolska Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

Materiały Małopolskiej Organizacji Turystycznej