Tauron pozostaje sponsorem tytularnym Areny Kraków w Czyżynach. Władze spółki zarządzającej największą halą sportowo-widowiskową w Polsce poinformowały o podpisaniu nowej umowy współpracy. Tym razem będzie ona obowiązywała do 2028 roku. To oznacza, że nadal hala będzie nosiła nazwę Tauron Areny Kraków.
– Tauron Arena Kraków stała się nie tylko ważnym punktem na koncertowej i sportowej mapie Polski, ale również istotnym miejscem życia społecznego mieszkańców Krakowa. Dla naszego biznesu to bardzo ważny projekt, bo wspiera realizację celów marketingowych i sprzedażowych. Taka długoletnia współpraca jest dowodem na dojrzałość partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce – mówił Paweł Szczeszek, prezes grupy Tauron.
Nowa umowa, to kontynuacja trwającej od 2015 roku współpracy, która jak podkreślają władze Areny Kraków, od początku układała się doskonale, a połączenie hali z tak dużą marką, jaką jest Tauron, owocowało realizacją wielu fantastycznych projektów, które sprawiły, że Arena Kraków na dobre wpisała się na sportową i koncertową mapę Polski.
- Jak widać, partnerskie relacje biznesowe i współpraca między stabilnymi spółkami o ugruntowanej pozycji na rynku sprawdzają się najlepiej i przynoszą wymierne korzyści wizerunkowe obu stronom – mówiła Małgorzata Marcińska, prezes Areny Kraków.
W nowym roku ogłoszono konkurs na nowego sponsora tytularnego hali, bo poprzednia umowa się zakończyła. Raz jeszcze najlepszym wyborem okazał się Tauron, który też nie zamierzał oddawać Areny Kraków innemu podmiotowi. Dzięki temu nazwa, która wryła się już w świadomość Polaków, pozostaje na kulturalnej i sportowej mapie kraju, zapowiadając wiele ciekawych wydarzeń na 2024 rok.