Ruszyło badanie satysfakcji klienta Urzędu Miasta Krakowa. Przez najbliższe dni petenci będą mogli wypełnić specjalne ankiety, których wyniki mają pomóc w ocenie i poprawie poziomu jakości obsługi w UMK. Ankiety są dostępne również w formie internetowej.
To nie pierwsze tego typu badania w ostatnich latach. Do tej pory jednak ograniczały się one jedynie do indywidualnych wywiadów kwestionariuszowych, które były prowadzone z osobami odwiedzającymi poszczególne wydziału Urzędu Miasta Krakowa. Z uwagi na fakt, że wiele osób załatwia swoje sprawy poprzez Internet, zdecydowano się na udostępnienie również takiej drogi do wyrażenia swojej opinii nt. jakości obsługi petentów w UMK.
Badania potrwają do 10 listopada, później firma Lokalne Badania Społeczne, która jest odpowiedzialna za przeprowadzenie kontroli, przeanalizuje zgromadzone dane i opracuje wyniki, które mają wskazać na najsilniejsze i najsłabsze strony urzędu, które będą wymagały poprawy w kolejnych latach.
Ankieta jest dostępna pod TYM adresem.